Loader Logo

Frucon² ja Lipault ottavat mielellään vastaan kysymyksiä ja kommentteja. Valitse aihealue.

Suosittelemme, että käännyt korjauksissa Lipault valtuuttaman huoltoliikkeen puoleen, sillä silloin voimme olla varmoja, että laukustasi pidetään hyvää huolta. Vaikka kaikki ammattitaitoiset matkalaukkukorjaamot voivat korjata myös sinun Lipault, takuukorjauksia voivat suorittaa vain Lipaultn valtuuttamat huoltoliikkeet. Lähimmän Lipault-huoltoliikkeen löydät tämän linkin kautta.
Tarkemmat ohjeet löydät korjauksia käsittelevästä kappaleesta Usein kysytyistä kysymyksistä.

Löydät tarvittavat tiedot kappaleesta Avaimet, lukot ja varaosat Usein kysytyistä kysymyksistä.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun


Avoinna:
Maanantaista perjantaihin: 8.15-12.00 ja 13.00-17.30 (GMT+1)
Ilmoita Lipault saamasi tilaus- tai tilinumero, mikäli asiasi koskee tilausta.

Usein kysytyt kysymykset:
K: Koska tilaamani tuotteet saapuvat?
V: Löydät rahdinkuljettajan seurantanumeron kirjautumalla tilisivuillesi.
K: Kuinka voin palauttaa matkalaukkuni?
V: Yksityiskohtaiset ohjeet löytyvät kohdasta Lähettäminen ja palautukset.

To contact us by email :


Avoinna:
Maanantaista perjantaihin: 8.15-12.00 ja 13.00-17.30 (GMT+1)

Usein kysytyt kysymykset:
K: Voinko tilata tuotteen, jota ei ole verkkokaupassa?
V: Voit, mutta anna tilauksessa tilausnumero ja tarkat tiedot, jotta tiedämme, mistä tuotteesta olet kiinnostunut.